Anasayfa > YAZILI SORULAR VE CEVAPLARI > Yönetim bilimi yazılı soruları – 2

Yönetim bilimi yazılı soruları – 2

  1. Örgütlerde bulunan veya bulunması gereken birimler nelerdir açıklayınız.
  2. Merkezden yönetim nedir açıklayınız.
  3. Merkeziyetçi bir sistemle örgütlenmenin nedenleri nelerdir?
  4. Siyasi yönden merkezden yönetim nedir?
  5. İdari yönden merkezden yönetim nedir?
  6. Merkezden yönetimin unsurları nelerdir?
  7. Merkeziyetçiliğin yararları nelerdir?
  8. Yönetme nedir?
  9. Yöneticide bulunması gereken özellikler nelerdir?
  10. Yöneticinin görevleri nelerdir?
  11. Cezalandırmada uyulması gereken ilkeler nelerdir?
  12. Lider kime denir?
  13. Yönetme unsurları nelerdir?
  14. Bir kararın alınmasında izlenecek aşamalar nelerdir?
  1. masaL
    19 Ocak 2011, 16:29

    ya bunların cevapları neden yok.. bana acil lazım..lütfen biran önce eklermisiniz yarın yazılıyız.. bunlarda benim yazılı sorularım .. bakıyorum ama sorular var cevapları yok.. nolur bi cevapppp :((((((((((((((

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

